Verzendbeleid

Chantal Utrecht™ heeft ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar jou toe te sturen. Op deze manier kunnen wij enorm besparen op opslag- transport- en verpakkingskosten. Hierdoor kunnen wij jou de producten tegen de meest eerlijke prijs aanbieden.

Hoewel alle importkosten vooraf betaald worden, kan het af en toe voorkomen dat de importkosten betaald moeten worden aan de deur. Hier is Chantal Utrecht niet verantwoordelijk voor en wij zullen dit bedrag dan ook niet voor rekening nemen. Als je ons een email stuurt gaan wij wel kijken waardoor het probleem is ontstaan en kunnen wij tot een oplossing komen. 

Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier versturen hebben wij een gemiddelde levertijd van 5-15 werkdagen voor bestelling in Nederland en België.

Let op: door de recente maatregelen omtrent het COVID-19 virus kan het zijn dat de levertijd langer is dan aangegeven. In deze onzekere tijden kunnen onverwachte verhinderingen plaatsvinden waar wij geen invloed op hebben. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Excuses als dit invloed zal hebben op je bestelling. 

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? De kans is heel groot dat je niet de eerste bent met deze vraag. Kijk daarom eerste even op de veel gestelde vragen pagina of jou vragen ertussen staat. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. 

Bestelling volgen?

Als je een bestelling bij ons plaatst krijg je na een paar dagen de track & trace code toegestuurd. Deze code is niet gelijk actief omdat hij eerst door verschillende systemen moet gaan. Na ongeveer 3 tot 5 werkdagen nadat u uw track & trace code heeft ontvangen zijn de verzendupdates te volgen.